lørdag 28. februar 2009

Heisann :)

Dette er da min aller første blogg, og jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal begi meg ut på dette. Jeg føler jeg nesten blir litt nervøs og at det er som å stå på talerstolen foran mange ved å blogge. Heldigvis blir man vant til mye rart, og jeg skal nok klare å bli vant til blogging også.

Jeg er student på heltid, og elsker å lage mat. Det dumme ofte når man skal lage mat, er at det kan bli store porsjoner. Dette er dumt, for hvis man ikke fryser ned dette må man spise samme retten omtrent hver dag, og det vil man jo ikke når man vil lage forskjellige retter hver dag ;) Men jeg skal likevel prøve å lage interessante retter så ofte jeg kan, så får jeg også prøve å få noen av dem opp på denne siden!

Som det kanskje skjønnes vil mange av innleggene handle om mat, men hvem vet hva framtiden vil bringe?

:)
Next
Nyere innlegg
Previous
This is the last post.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar